Да получается 101 %.
Тут фишка в том, что один и тот же человек отвечает не на один вопрос, а на несколько. То есть среди тех кто ссытся украинцев еще и чеченцев побаивается.
На пальцах:
Для примера 100 % = 100 человек.
56 из них боится укр
34 - чеч
11 - слишком тупы, чтобы бояться либо слишком сильные.
56+34+11=101. Но их же всего 100! Тут два варианта:
- либо была среди них беременная и успела родить от страха перед чеч или укр;
- либо один из этих 100 опрошенных то еще ссыкло и трясется как от урк так и от чеч.
Отредактировано KAXAPUH 07.09.17 17:28. Причина редактирования: Причина не указана.
Э.Брянский полковник ВС РФ СЦКК г. Соледар вчера накатал очередной рапорт командованию ВСУ ,что украинский капитан ВДВ из 80-ой бригады стоя перед ним в вызывающей-развязанной позе, порочащей честь и достоинство офицера украинских ВС , не по уставу, нагло и цинично... цитирую выдержку -"грязно выражаясь матерной бранью назвал армию рф и меня лично оскотинившимся быдлом и угрожая расправой, требовал отойти меня- старшего офицера ВС РФ СЦКК в сторону для выяснения отношений тет а тет. Считаю подобное отношение к офицерам ВСРФ СЦКК недопустимым и требую неотлагательно принять меры дисциплинарного характера к данному офицеру ВСУ и доложить об исполнении в штаб СЦКК ВС РФ" полковник Э. Брянский
4 вересня Печерський райсуд Києва наклав арешт на будівлю у Києві, які орендує телеканал “1+1”, та літак Boeing у справі розкрадання коштів із Приватбанку.
Финансирование бюджета обороны в следующем году будет увеличено на 20 миллиардов гривен.
Это что значит?
Это значит, что на вещевое обеспечение будет выделено на миллиард гривен больше. Это значит, что на стройки будет выделено на два миллиарда гривен больше.
Это дополнительные деньги на военную медицину и военное образование, на военную подготовку и закупку, много-много-много, новой техники.
Рост экономики обеспечил увеличение финансирование всего сектора безопасности и обороны на 37 миллиардов гривен.
Бюджет защищал на СНБО Степан Полторак, но при поддержке Петро Порошенко это оказалось не так и сложно - проект бюджета поддержан.
P.S. Предвосхищая - все остальные силовики вместе взятые получают меньшее увеличение бюджета.
Знаете, почему мы никогда (ну ближайшие лет 50-100) не сможем победить коррупцию? Потому что для власти убить коррупцию - это убить саму себя. Потому что у нас ей пропитано все, от кабинетов чинуш, до кабинетов врачей в поликлиниках.
Украина - это коррупция, а коррупция - это Украина. А ребутнуть всю страну у нас не получится, потому что придет наш умалишенный соседушка и все станет как было, даже хуже.
Так что тем, кто хочет прожить более-менее нормально в этой стране должны адаптироваться к существующей системе.
Ну или продолжать ждать "покращення", которого никогда не будет.
Так, було проведено найбільш жорстку серед країн Балтії судову реформу та реформу державної служби. Звільнили більшість “старих” суддів та чиновників у магістратах на нових людей, яких підготували до служби буквально впродовж кількох місяців. Це стало можливим зокрема завдяки реформі державного устрою, коли від домінування виконавчої влади перейшли до моделі західноєвропейського зразка (за німецьким типом), де головну роль відігравали договірні відносини, дотримання закону та незалежні і професійні суди. Цікаво те, що на початковому етапі реформи «стара» радянська правова система була відмінена і на час проведення реформи країна кілька років жила за довоєнними законами Республіки Естонія зарзка 1918 – 1940 років, що діяли в країні до її окупації Радянським Союзом. Саме цей «різкий злам» однієї системи та перехід на іншу, а також величезний запит у суспільстві на «очищення влади від радянських кадрів” (Реформи Лаара здійснювались під лозунгом plats puhtaks! (звільнимо місце!) став визначальним антикорупційним заходом.
Март ЛаарФото: www.president.ee Март Лаар
Ці зміни значною мірою стали можливими саме через політичну волю: нова політична еліта була непов’язана корупційними зв’язками зі старою. Допомогли і “супровідні” реформи, які також сприяли викоріненню корупції. По-перше, - податкова: вперше в Східній Європі тут запровадили пропорційне оподаткування (однакову ставку податку на прибуток для всіх рівнів доходу) та значно спростили адміністрування податків (що пізніше стало дуже популярним в регіоні), що стало досить сильним економічним стимулом для зменшення тіньових операцій, ухилення, а отже і корупції в державних органах.
По-друге, перехід від дозвільної моделі регулювання діяльності бізнес-агентів (радянського зразка, де повноваження чиновника є майже необмеженими з точки зору видачі дозволів на певний вид діяльності) до повідомчо-контрольної (коли більшість дозволів видається за принципом «мовчазної» згоди, а контролюючі функції чиновників чітко і вичерпно визначені в законодавстві).
Іншим шляхом пішли поляки. До 2007 року (до вступу в ЄС Румунії і Болгарії) Польща вважалася однією з найбільш корумпованих країн в Євросоюзі згідно з Transparency International. Після серії гучних корупційних скандалів у 2003 році, з 2005 року правляча партія та президент Качинський ініціювали антикорупційну кампанію. Почалось все, як і в Україні, з “паперової” фази: прийняття безлічі антикорупційних стратегій та програм.
Першою була затверджена урядова антикорупційна стратегія у 2002 році, яка запроваджувала механізм взаємодії урядових установ та громадськості при проведенні антикорупційних розслідувань, а також пропагувала нетерпимість до корупції в суспільстві. При МВС було створено Орган з координації антикорупційної стратегії. Відразу ж після виборів 2005 року - спеціальний орган по боротьбі з корупцією – Центральне антикорупційне бюро, що отримало фактично правоохоронні повноваження. Цей орган почав працювати з червня 2006 року, після того як його укомплектували першими 500 офіцерами та Головою, які мали високу зарплатню. Станом на 2013 рік в Бюро працювало 870 співробітників у центральному офісі та в 11 регіональних представництвах. Усі вони проходили конкурс та тест на детекторі брехні. Бюро отримало право на моніторинг не тільки джерел доходів, але і здійснених видатків державних посадових осіб, а також їх власності. За подання неправдивих відомостей чиновикам загрожує кримінальна відповідальність, яка передбачає позбавлення волі строком до 3 років.
Бюро також може провокувати чиновників на отримання хабарів через мережу своїх агентів та інформаторів. Анекдотичними стали провокації агента Бюро «Томека». Його «жертвою» стала депутатка Сейму Беата Савіцька: за винагороду в 20 тис доларів вона нібито обіцяла сприяти приватизації оздоровчого закладу на узбережжі Балтійського моря. І хоча апеляційний суд пізніше виправдав її, після цього скандалу можновладці Польщі стали боятися брати хабарі, у кожній такій пропозиції їм “ввижається” рука Антикорупційного бюро.
Як показує досвід Естонії та Польщі, ефективно боротися з корупцією можна, використовуючи абсолютно різні моделі, від глибинної реформи державного апарату до створення спеціальних структур, які будуть "заганяти" корумпованих чиновників в нові рамки антикорупційної поведінки.
Про інших постсовків на захід від України гугли самостійно.
Польская и Эстонская коррупция даже вместе взятые не стоят рядом с украинской. Потому что у нас корумпировано само общество, а не только гос аппарат. Мы идем к врачу - даем взятку. Отдаем ребенка в детсад, школу - даем взятку. И потом еще и еще и еще. У нас культура общества пропитана кумовством и коррупцией, на всех уровнях. Полиция остановила - дал. Проблемы решения бизнес вопроса - дал. Хочешь нормальную палату в больнице с человеческими условиями - дал. Но как по телику покажут чинушу зажратого, так мы все негодуем. А это просто верхушка пирамиды, по которой идут деньги, которые мы сами же и даем/берем.
Ой не треба. Поляки таке саме бидло, як і українці. І корупція там також є. Так менше,але й все одно доволі високий рівень. Тиск і гроші ЄС - доволі важливий мотиватор. У нас частково МВФ і ЄС почали впливати, але контролюючі посадовці або тупі, або в змові з нашими, бо інколи таку дічь пропускають, шо ппц.