Пользователь |
Сообщение: Вопросы по игре новичков и не только... (Тема#46573) |
forever
VBIOS.com
Возраст: 52
: Amsterdam, Holland, NL, J...
С нами с 10.03.01
Посты: 24958
|
пленные умирают. 1 пленный умирает раз в 10 минут. или в 5 )) хз
у меня нет пленных еще ))
|
|
|
rusakrus
лейтенант
Возраст: 42
: Россия
С нами с 10.06.09
Посты: 295
|
да,куда то изчезают,наверно из-за того что в жилище нет им места.
|
|
|
rusakrus
лейтенант
Возраст: 42
: Россия
С нами с 10.06.09
Посты: 295
|
пленные умирают. 1 пленный умирает раз в 10 минут. или в 5 )) хз
у меня нет пленных еще ))
вот блин а я не знал,потеря-потерь)
|
|
|
vicmag
ефрейтор
С нами с 01.03.11
Посты: 65
|
Сегодня получил системную месагу
"Теперь блок "Улучшение" в постройках находится выше, сразу под информацией. Это самый популярный блок, а нам приходилось постоянно прокручивать до него...."
После инфы сразу идет "За каждый час Вы получаете", никого блока "Улучшение".
Далее....
"Можно разрушать свои постройки на 1 уровень. ....... Если Вы разрушаете здание 1го уровня, то она полностью пропадает......"
Где и как можно такое делать?
Спасибо
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
Я щось взагалі заплутався. Як рахується правильно військова тактика? Тобто, коли воїни нападають на супротивника, що саме треба враховувати і у якій послідовності? Атака на захист чи атака на атаку? Ну як порахувати, щоб правильно прогнозувати бій? Умовно: спочатку нападаюча сторона схрещує зброю (атака на атаку) чи бє у щити (захист) і що від чого у якій послідовності віднімається?
Візьмімо конкретний приклад:
Нападаюча сторона 500 ВЗС, захист 200 ВЗС + стіна 1,5 (третього рівня). Як спрогнозувати бій?
Отредактировано Makatuka 04.03.11 07:46. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
Doktor Bormental
мясник-костоправ
: Країна У
С нами с 24.02.06
Посты: 12813
|
200 ВЗС = 400 атаки, 1600 + (200х1,5) = 1900 защиты
500 ВЗС = 1000 атаки, 4000 зашиты.
Соответственно, 1 раунд:
у защищающихся потери: 1000 хелспойнтов = 105 ВЗС, 95 переходят в следующий раунд
у нападающих потери: 400 хелспойнтов = 50 ВЗС, 450 ВЗС переходят в след. раунд
2-й раунд:
защита теряет: 450х2=900 хп (это атака оставшихся нападающих). Их осталось 95, да на 8 = 902, 5. Так что в следующий раунд переходят 2 ВЗС.
нападающие теряют 95х2=190 хп. Это 23 ВЗС потерь, остаётся 427.
3-й раунд: 2 ВЗС против 427...
|
|
|
GROB
Пузырь Алькубьерре
Возраст: 46
: Ukraine, Kiev.
С нами с 24.01.02
Посты: 22565
|
500 взс. атака 2,защита 8. Получаем атаку 1000, защита 4000.
200 взс -\-. Получаем атаку 400, защита (8+1.5=9.5) 1900.
Итого атакующие 1000\4000 против 400\1900.
|
|
|
Silent Dude
голос разума
: Paradise
С нами с 18.02.10
Посты: 34476
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
Вроді все поняв, дякую
Отредактировано Makatuka 04.03.11 10:46. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
Doktor Bormental
мясник-костоправ
: Країна У
С нами с 24.02.06
Посты: 12813
|
Невнимательно читаешь
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
Я логаритм зрозумів. Це, що стосується ВЗС. А якщо підуть мечники, то як правильно рахувати тоді?
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
робиш те саме тількі в розрахунов включаеш показники атака/захист для мечників
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
Але я десь читав, що мечники вступають у бій, коли лягають усі ВЗС
Має хтось якусь прогу-калькулятор у екселі, щоб самому не писати?
Дам 100 дерева!
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
жадібний ледар
|
|
|
Silent Dude
голос разума
: Paradise
С нами с 18.02.10
Посты: 34476
|
Але я десь читав, що мечники вступають у бій, коли лягають усі ВЗС
Ти маєш рацію: Воїни зі списом
- найпростіша бойова одиниця;
- низька вартість;
- в бою завжди гинуть першими,
оскільки розташовуються на передньому фланзі;
- можуть стати мечниками або лучниками
після спеціальної перепідготовки.
Тоді треба рахувати спочатку ВЗС проти ВЗС, а далі що залишиться.
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
змушуеш півторюватися))))
жадібний - бо мало
ледар - бо тобі вже вище формулу дали
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
формула, формулою, я пробував склепати у Екселі. Соті, зараза, враховує, і похибку дає, заокруглюючи. Впадло шукати правильні заокруглення. Тому й питаю - можне є прога
Скільки ресурсів дати?
|
|
|
Makatuka
сержант
С нами с 22.02.11
Посты: 124
|
Хм. Ще питання. По стратегії, на цей раз.
Я висилаю розвідку - 1 ВЗС на одне із міст опонента. Нехай місто А. Після розвідника через 5 хв. усе своє військо - 100 ВЗС у те саме місто А. Розвідник успішно займає позиції і помирає. Втім, він виявив, що у ворога у місті А є 20 ВЗС. Підходить моє військо і теж займає позиції під містом А. Як дізнатися, чи поки мій розвідник помирав, з іншого міста Б мій опонент не перекинув підкріплення? Тобто, чи у проміжок часу між смертю розвідника і тими кількома хвилинами не підійшло підкріплення опонентові з міста Б і місто А?
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
Варіантів декілька.
1. Спитати у гравця, якого атакуеш - чи буде він робити подібний військовий маневр та чи встингунь його захисники до бою.
2. Навчитися передбачати (ясновидіння, чаклунство, зв'язок з Космосом, чакри, etc)
3. Вгадати
|
|
|