Пользователь |
Сообщение: Вышка не считает кол-во войск (Тема#48723) |
romko7
старшина
С нами с 01.03.11
Посты: 220
|
Чому таке нововведення? Поки бачу тільки недоліки.
1. Послаблення захисту. На зараз в грі в співвідношенні атака/захист - виграє атака. Легше трьом гравцям відправити війська за 7 годин на чуже місто, ніж одному гравцю, будити сусідів по державі, скажімо в 3-00, щоб його захистити.
Тепер захист ще більше програє, тому що військ, які йдуть не видно і буде "російська рулетка".
2. Зменшиться кількість війск. сутичок. В грі і так воювати не особливо вигідно (більше ризиків, ніж ти зможеш набрати ресів), а тепер ще й гравець 2 рази подумає перед тим як йти в атаку. Тому, що захиститись у разі відповіді нормально не зможе.
|
|
|
GROB
Пузырь Алькубьерре
Возраст: 46
: Ukraine, Kiev.
С нами с 24.01.02
Посты: 22565
|
Видя точное кол-во атакующих войск ты можешь:
- принять бой и уверенно победить
- раствориться в тумане вместе с ресами
а атакующий (даже с пингом) может нарваться на недетскую засаду
|
|
|
romko7
старшина
С нами с 01.03.11
Посты: 220
|
Гроб, та яка засада. Ніби ти не знаєш, що більшість походів вночі ходять. Яка може бути засада в 5-00. Хіба що ще звечора там стоять.
|
|
|
-Savage-
подполковник
Возраст: 37
: Николаев
С нами с 18.05.10
Посты: 2374
|
Ты у Твиста спроси про засады в 3 и 5 утра
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
значить ці зміни напрямлені проти певних гравців?
|
|
|
-Savage-
подполковник
Возраст: 37
: Николаев
С нами с 18.05.10
Посты: 2374
|
Я за то чтоб вышка не показывала точное количество войск, так хоть както можно запутать человека на какой город ты идеш и сколько отрядов даже когда идеш один на один, а если вышка показывает точное количество то остаеться надеяться на то что человека нет онлайн и он не сможет зайти в игру
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
треба шоб було як в героях. така думка вже була. показувати приблизну кількість.
|
|
|
romko7
старшина
С нами с 01.03.11
Посты: 220
|
ну і я про це
народ почне масово здавати міста.
Ну от приклад. Йде в 3-00 на твої 6 міст одночасно 6 загонів. В 5-и по 100 лучників, в шостому 5000. Твої дії?
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
Пошлю у відповідь пару тисяч =)
упс. питання не до мене.
Отредактировано Fi_lin 12.04.11 11:47. Причина редактирования: протупив
|
|
|
romko7
старшина
С нами с 01.03.11
Посты: 220
|
От ти і здав своїх шість міст)
Після того як вишка перестане показувати кількість великі битви, такі як напр. в вас були з Данією, стануть неможливі. Хз скільки я шлю, може 5к, а може по одному лучнику.
Втрачається елемент командної гри.
|
|
|
-Savage-
подполковник
Возраст: 37
: Николаев
С нами с 18.05.10
Посты: 2374
|
ну і я про це
народ почне масово здавати міста.
Ну от приклад. Йде в 3-00 на твої 6 міст одночасно 6 загонів. В 5-и по 100 лучників, в шостому 5000. Твої дії?
А что ты будеш делать если в 3 ночи к тебе будет идит в твои шесть городов по 6 отрядов с моих городов? какой встречать? тут хоть есть какойто шанс на хорошую наживу и вынос хоть части войск, а если вышка все спалила количество то можно и все шесть городов обеспечить защитой и везде дать люлей
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
так було в першому світі, і були там великі битви.
Я ше здивувався, коли в другому світі дозволили бачити точну кількість. але потім звик.
|
|
|
GROB
Пузырь Алькубьерре
Возраст: 46
: Ukraine, Kiev.
С нами с 24.01.02
Посты: 22565
|
значить ці зміни напрямлені проти певних гравців?
точно !
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
ну але бачити приблизну кількість то думаю буде цікавий експеримент. треба тільки продумати як її показувати.
|
|
|
romko7
старшина
С нами с 01.03.11
Посты: 220
|
А что ты будеш делать если в 3 ночи к тебе будет идит в твои шесть городов по 6 отрядов с моих городов? какой встречать?
Піду до тебе. В 5-и по 100 лучників, в шостому 5000.
Виходить класичний ірландський ванька-встанька (Смысл игры прост – два человека встают друг напротив друга. И бьют по очереди друг друга в лицо. И никакой защиты. Когда тебя бьют – ты стоишь спокойно и опустив руки. Когда ты – твой противник стоит также)
Отредактировано romko7 12.04.11 12:12. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
Ортурчег
35 см
С нами с 21.02.11
Посты: 97
|
А як щодо такого варіанту: чим вищий рівень вежі, тим вищий шанс визначити кількість атакуючих. Наприклад: 1-й рівень 1%, 2-й 2% і т.д.
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
можна зробити шанс визначити + процент похибки.
росте вишка краший шанс визначити приблизну кількість і/або взнати приблизну кількість з меншою похибкою.
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
та не треба ТОЧНУ кількість.
декілька критеріїв:
- мало
- багато
- дуже багато
- орда
І все. Придумати якісь рамки до тих що вище вказані (1-20, 20-10, чи щось таке)
Бо дійсно ніякого драйву. Суто математика і мобільні дзвоники
|
|
|
Ясно Солнышко
Борис Николаевич
Возраст: 48
: CCCP
С нами с 13.01.05
Посты: 6652
|
значить ці зміни напрямлені проти певних гравців?
а ты самнивался ? я никапильки ето шо бы наконец то миня достать
|
|
|
sakurasun
wandering in the darkness
Возраст: 45
: планета людей
С нами с 09.02.08
Посты: 5862
|
было бы прикольно, если бы вышка показывала количество, за 30сек. до прибытия...
предтавляю творящийя хаос в голове человека в 4 утра, у которого есть 30 сек, для того чтобы определить чтО спасать..
|
|
|