Пользователь |
Сообщение: Оглядова вежа. баг (Тема#50041) |
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
1. 2 світ
2. win7
3. opera
4. 1680x1050, 22"
5. Коли на місто йде атака і оглядова вежа побачила її. Все показується нормально (тільки ви не забрали колонку кількість).
але, ось була щойно така ситуація. на місто йшли три загони з різним часом. вежа усіх побачила.
тут мені раптом захотілося проапати вежу (а раптом там далі ще одна атака). Клацаю будувати.
Через пару секунд заходжу на сторінку бойових дій. а там жодної атаки на місто (в даному випадку Монблан). Думаю що атакуючий відмінив напад.
потім через пару хв знову заходжу (вежа не добудувалася ще здається)
і, о диво! бачу одну з атак - 8хв до наступу.
2:08 серверний час
6,
раніше в мене колись такий баг в мене був, тому зробив скріншот
Пройшло пару хв. добудувалася вежа. заходжу на вікно військових подій
і опа - з'явилися ще дві атаки атаки
2:10 серверний час
ось скрін того, що добудувалася вежа
пофіксайте, будь ласка. капець незручно
срібняки вже не дають за знайдені баги?
|
|
|
Milky Way
No Limit Infinite
С нами с 18.01.02
Посты: 33612
|
Это не баг. Во время строительства считается, что вышки в городе нет и для города действует время без вышки, кажется 10 минут.
Это относится и к городской стене - если идет апгрейд, то стена в битве участия не принимает. Т.е. при апгрейде на, скажем, 30 уровень (пару дней) защита в городе будет 0
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
шок!
дякую шо пояснили, хоча мені це не подобається.
особливо зі стіною =)
|
|
|
Ортурчег
35 см
С нами с 21.02.11
Посты: 97
|
Як на мене, цілком логічно. Коли будується споруда, повноцінно функціонувати вона аж ніяк не в змозі.
|
|
|
Silent Dude
голос разума
: Paradise
С нами с 18.02.10
Посты: 34476
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
плюсую. адже стіна Добудовується, а не ПЕРЕбудовується.
тобто до існуючої щось додається. чи за задумом при апі стіни її спочатку зносять, а потім будують знову?
дуже схоже на шось суто українське
|
|
|
Mikhs
сержант
С нами с 12.04.11
Посты: 138
|
...чи за задумом при апі стіни її спочатку зносять, а потім будують знову?
дуже схоже на шось суто українське
Не непохоже. Унас сносят , начинают строить и не заканчивают, а тут всетаки достраивается
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
Унас сносят , начинают строить и не заканчивают
у нас часто деньги разворованы до момента начала сноса
|
|
|
Ясно Солнышко
Борис Николаевич
Возраст: 48
: CCCP
С нами с 13.01.05
Посты: 6652
|
дабы соблюсти традиции и менталитет, включить рандомное сгорание ресурсов, во время апа
|
|
|
zoomroom
Вечное сияние
: UA, Mk
С нами с 27.07.10
Посты: 3336
|
Ты забыл добавить о временном исчезновении работяг. Ибо уйти чтоб продать, пропасть чтоб пропить, исчезнуть чтоб опохмелиться
|
|
|
Філін
старшина
С нами с 31.01.11
Посты: 225
|
ось, до мене тільки зараз дійшло..
Цю фічу треба забрати і лишити щоб вежа дивилася на весь час!
це виглядає смішно.
Твістер, так добивався того, шоб забрали телепорт міст під час атаки.
Вийшла нова версія - ніби забрали - все ок!
Але от уявіть 15 хв до атаки. Телепортуватися не можна бо вежа бачить.
Робиш ап вежі (можна її знищити якшо немає ресурсів) і вежа бачить тільки на 10 хв відповідно атаки вона вже не бачить - відповідно в цей час береш і телепортуєшся.
я не перевіряв чи так можна. але теоретично це б мало працювати?
треба це забрати.
доречі про логіку. чому склад під час апдейту не вміщає всього 400 одиниць товару?
так само люди не вмирають під час апдейту житла?
І ще запитання чи стосується така штука Схованки?
Наприклад є в мене 3 рубіна і 5 бурштинів. 2 влазить третій ні. я хочу апнути швидко схованку і не встигаю, то заберуть усі рубіни і весь бурштин?
|
|
|
Ясно Солнышко
Борис Николаевич
Возраст: 48
: CCCP
С нами с 13.01.05
Посты: 6652
|
От обломал весь кайф Фореверу
|
|
|