не знаю. Как по мне, единственная сложность в игре -- это "Призрак" и 0 убийств одновременно. Душить дольше, а для убийств можно и скилл на исчезновение трупов взять, тогда ваще халява.
я не пользуюсь ) только костяной амулет на удушение и отлично проходится ) ну изредка как его? вселение? обладание?
остановкой времени и дротиками пользовался только в сауне )
но правда в начале не все уровни прошел призраком, перепроходить лень было.
слишком легко. Игре сложности не хватает. Нужно имхо меньше маны на уровне (я не больше одной склянки юзаю обычно), дольше восстановление маны, чтоб тратилась и блинк с перебежками чередовать приходилось, больше рандома в перемещениях НПС-ов, меньше подсказок для альтернативных прохождений и самих вариантов прохождений побольше.
Вогонь, вода та мідні труби. Якою зі стежок крокуватиме гравець у Dishonored - залежить лише від нього. Ви можете гасити зустрічних лиходіїв направо та наліво і приректи місто Дануол на епідемію пацючої чуми. Або ж непомітно та винахідливо різатимете поганцям горлянки і змиритеся, що купа розбещених аристрократів ще довго топтатиме червоні хідники. Забавка хоча й належить до "першоосібних хованок", однак щохвилини штовхає несправедливо запротореного за ґрати найманця Корво на необдумані вчинки. А коли дають змогу зупиняти час та вселятися в тіла перехожих - стріху зриває разом з палями. Нас тоді коцюбою не витягнути з цього паровар’ятівського світу, де китобоїв вважають героями нації, а солдат з вибухівкою кидається на чаклуна з ордою пацюків. Першим доволі їстівним млинцем від Аркані Студіос у такому сетинзі став другий BioShock. Але цього разу французи встановили планицю набагато вище.
Нож Дануолла -- отличное дополнение. Предыдущее -- ерунда какая-то, тупо набор миссий, а это прикольное: сюжет присутствует, карты замечательные. Но игра все так же легка для прохождения.