Пользователь |
Сообщение: Ідеї від RuslanSS (Тема#75651) |
RuslanSS
новичок
С нами с 20.10.13
Посты: 3
|
Тут я буду публікувати свої роздуми та ідеї для гри. Всім сало!
Руди та метали:
Пропоную добавити такі ресурси як: залізна руда, золота руда, вугільна руда, алмазна руда і т.д. Потім можна з цих руд добувати залізо, золото і так далі, а з нього вже робити броню, зброю. Наприклад, щоб добути залізну руду потрібно зробити спеціальну шахту для добування залізної руди, а щоб отримати з цієї руди залізо потрібно переплавити її використовуючи вугілля)
Також ці ресурси можна було б добувати в великих кар*єрах. Можна було би зробити обмежені ресурси в певному кар*єри, тоді б в певній території була б певна кількість одного , або іншого ресурсу, так наприклад в одному кар*єри були б дуже малі поклади вугілля , але дуже великі поклади діамантів та золото.
|
|
|
RuslanSS
новичок
С нами с 20.10.13
Посты: 3
|
Економіка та стратегія:
Потрібно більше стратегії та економіки. Потрібні держави, пакти, союзи, ворожнечі та інше. Також можна добавити у гру ботів. Наприклад, якесь село(цигани наприклад=), живуть далеко від усіх, нікому не підкоряються, ні з ким не воюють. Можна було б їх завойовувати, забирати села, грабувати, підпорядковувати їх собі та збирати данину. Можна завойовувати міста інших гравців та збирати з них данину. Дуже цікавим моментом для економістів та тих хто не бажає воювати буде документ за яким на ті міста на які він буде поширений нападати не можна буде в певний часовий відрізок. Тобто, якщо новачок хоча гарно розвиватися, та не хоче воювати він платить копійчину та отримує цей документ на певний час. Коли він активізовує цей документ гравці не можуть напасти на нього.
|
|
|
Иван Калита
cotton brain syndrome
С нами с 05.01.14
Посты: 523
|
Ресы плодить не надо. А вот насчёт ботосёл - это неплохо. Только вот объясни мне, почему посёлки имеют разную форму, а кое-где на карте вообще ямы.
|
|
|
SNAKE_Borcshagovka
ефрейтор
: Киевская обл.
С нами с 05.06.13
Посты: 70
|
= 0 - 399 селян
_________________________
= 400 - 999 селян
_________________________
= 1000 - ..... селян
_________________________
= неактивні гравці (гравці, які не з'являються у грі 10 і більше днів)
_________________________
= якшо на нього натиснути на мапі - там буде написано шо воно таке (Кар'єр: Вибачте, ця функціональність наразі не готова. Але якщо Ви бачите це повідомлення, то це означає, що вона обов'язково буде додана в найближчих нових версіях.)
Отредактировано SNAKE_Borcshagovka 06.01.14 03:08. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
Иван Калита
cotton brain syndrome
С нами с 05.01.14
Посты: 523
|
А что такое рубины и куда их использовать?
|
|
|
yu972
ефрейтор
С нами с 23.10.11
Посты: 69
|
дурне питання
а круглий будинок біля ратуші-- це універ 21-го рівня?
|
|
|
grafin
новичок
С нами с 23.10.13
Посты: 31
|
Поселки варворов не будут иметь смысла. Их сутками будут грабить все кому не лень также, как сейчас грабятся заброшенные города.
Так же не вижу смысла нагружать сервер игры новыми домиками. Тем более с сегодняшней экономикой не справилось масса игроков, покинув игру.
Первым делом пускай разработчики доделают игру по запланированному плану, сделав возможность игрокам организовывать государства. Потом, практически ни чего не меняя, на нас пройдет тестирование, убирая возможные ошибки. И вот тогда только, когда будет нормально проходить игра с созданными госами и возможность справедливо захватывать и удерживать карьеры, т.к. с карьерами (рудниками) в Суспильстве всегда было масса вопросов, вот тогда можно будет предлагать что-то новое.
Сейчас важней услышать мнение по сегодняшнему проекту и исправлять какие-нибудь ошибки, а не забивать новшествами, не отточив настоящее.
Отредактировано grafin 08.01.14 15:21. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
Иван Калита
cotton brain syndrome
С нами с 05.01.14
Посты: 523
|
Кстати, я один в игру зайти не могу или кто-то ещё?
|
|
|
FinanSiSt
ярославна-плакса
Возраст: 44
С нами с 03.10.11
Посты: 291
|
дурне питання
а круглий будинок біля ратуші-- це універ 21-го рівня?
то дипломатический центр.
|
|
|