Пользователь |
Сообщение: Пропозиції (Тема#75790) |
Физик
новичок
С нами с 25.10.13
Посты: 9
|
Доброго дня, шановні!
Виникли деякі ідеї. Для того, щоб гравці мали змогу вибирати, чи вони хочуть воювати, чи хочуть розвиватися економічно.
1. Можна зробити так, що на новачка можна було б нападати лише тоді, коли він на когось напав. Незалежно від того - переміг чи програв. От тільки ти на когось напав - все. На тебе можуть всі нападати.
2. У новачка після побудови 2 міста будь-хто може вимагати данину. 5 % від видобутку за годину. Якщо новачок згоден - на нього не нападають. Але він платить данину весь час, поки не захоче зняти данину. Час на роздуми - 48 годин. Якщо новачок відмовив, або не дав ніякої відповіді, той хто надіслав запит може нападати на нього. При цьому новачку ніхто не може дати війська на захист. І взагалі, захист можна ставити лише тим, хто знаходиться у твоєму клану.
Також вважаю вірним рішенням не давати права продавати свій товар, поки не побудована схованка. Але треба дати можливість будувати її і в першому місті, без будівництва 2 міста.
При цьому, якщо гравець збудує схованку - її не можна буде знищити. І на гравця, у якого збудована схованка буде поширюватися пункт 2. Тобто у нього можна буде вимагати данину.
Дякую за увагу. Буду радий, якщо мої пропозиції прийдуться до душі гравцям і розробникам.
|
|
|
grafin
новичок
С нами с 23.10.13
Посты: 31
|
Бред. При условии 1 пункта вообще ни кто не сможет ни кто ни на кого напасть, т.к. первый желающий кого-то атаковать не найдет жертву, т.к. ни кто другой ни кого не атаковал.
А по второму пункту мы распугаем новых игроков. Ни кто не захочет играть в игру, где он дойная корова.
|
|
|
Физик
новичок
С нами с 25.10.13
Посты: 9
|
Бред. При условии 1 пункта вообще ни кто не сможет ни кто ни на кого напасть, т.к. первый желающий кого-то атаковать не найдет жертву, т.к. ни кто другой ни кого не атаковал.
А по второму пункту мы распугаем новых игроков. Ни кто не захочет играть в игру, где он дойная корова.
Можливо. Якщо ввести 2 пункт, то перший взагалі не потрібен буде.
А от 2 пункт зовсім не зайвим буде.
А зараз новачки, після будівництва 2 міста, не перетворюються в дойних корів?? Ще й як перетворюються!
А так - новачок має вибір: або відкупитися, або через 48 годин прийняти бій.
Ще раз повторюсь. Я не прибічник війн. Мені більше подобається розвивати економіку. А Межигір'я - це військово-економічна стратегія. Тому крім війни повинна бути й економіка!
Отредактировано Физик 25.10.13 15:01. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
grafin
новичок
С нами с 23.10.13
Посты: 31
|
А как тогда посчитать эти 5%, если вымогатель не видит прибыль новичка? Новичек может кинуть 1 деревяшку и написать, что у него в наличие только 20 бревен, а остальные ресы вообще в минусе ))))
|
|
|
Физик
новичок
С нами с 25.10.13
Посты: 9
|
А как тогда посчитать эти 5%, если вымогатель не видит прибыль новичка? Новичек может кинуть 1 деревяшку и написать, что у него в наличие только 20 бревен, а остальные ресы вообще в минусе ))))
Так це скрипт і повинен рахувати. Якщо новачок згоден віддавати данину, то автоматично гравцю, що вимагає, перераховуються 5 % видобутих ресурсів за годину.
|
|
|
Зоряна
новичок
С нами с 24.10.13
Посты: 3
|
Доброго дня! Не знаю, куди правильніше писати, тому продублюю пропозіціію та додам ще одну.
1. Пропоную в перевезеннях зробити копку автоматичної зміни пункту на протилежну. Наприклад, висвітилось перевезення з міста А до Б, а при натисканні відповідної кнопки стало б навпаки - з міста Б до міста А. Так зручніше ж.
2. Також пропоную вдосконалити чат. По-перше виділяти нік гравця особисто для нього (для кожного власний нік буде підсвічений, інші - ні). Непогано було б ввести розділи чату на спільний, приватний та торгівельний.
|
|
|
Ведмедик Бо
подполковник
Возраст: 33
: Город Грехов
С нами с 26.12.08
Посты: 2883
|
А зараз новачки, після будівництва 2 міста, не перетворюються в дойних корів?? Ще й як перетворюються!
Обычно после 2-го, 3-го нападения со стороны соседа, новичок догадывается построить "схованку" и улучшить ее хотя бы до 3-го уровня. Никто ресурсы больше не отбирает. А если не догадался построить, то не судьба ему играть "межигір`я"....
|
|
|
Shu®Mu®
КонтрАдмирал
Возраст: 55
: Kiev,Ukraine
С нами с 06.04.04
Посты: 17999
|
Добавте плз кнопку отменить стройку.
|
|
|
overdie-X
ефрейтор
С нами с 17.10.13
Посты: 50
|
|
|
mehason
майор
Возраст: 28
: Тернопіль
С нами с 03.01.11
Посты: 1376
|
Булоб зручніше, якби звіти про битви були у в вкладці "військові маневри", а не у "Звітах". В мене за ніч робиться багато перевезень і прокручувати всі звіти для того щоб знайти звіт про битву не зручно.
|
|
|
Ведмедик Бо
подполковник
Возраст: 33
: Город Грехов
С нами с 26.12.08
Посты: 2883
|
|
|
DrearyManx3
новичок
Возраст: 36
С нами с 26.10.13
Посты: 38
|
Кэп снова в деле
|
|
|
Физик
новичок
С нами с 25.10.13
Посты: 9
|
А зараз новачки, після будівництва 2 міста, не перетворюються в дойних корів?? Ще й як перетворюються!
Обычно после 2-го, 3-го нападения со стороны соседа, новичок догадывается построить "схованку" и улучшить ее хотя бы до 3-го уровня. Никто ресурсы больше не отбирает. А если не догадался построить, то не судьба ему играть "межигір`я"....
Я так зрозумів, що головна проблема гри - новачки втікають. А як вони не будуть втікати, якщо на них постійно нападають і не дають розвиватися...
|
|
|
Велог
новичок
С нами с 29.10.13
Посты: 1
|
Проблему в зацікавленні новачків, гадаю, можна вирішити шляхом введення часових обмежень на напад: наприклад дати новачку дві доби на розвиток, зі спливом яких на нього зможуть здійснюватися напади.
Також, якщо можливо, ввести систему протекторату, тобто щоб кожен новий гравець мав змогу заручитися, не безкоштовно звісно )), підтримкою більш сильного гравця.
|
|
|
FinanSiSt
ярославна-плакса
Возраст: 44
С нами с 03.10.11
Посты: 291
|
в Игре карантин на нападения 5 суток.
|
|
|
DrearyManx3
новичок
Возраст: 36
С нами с 26.10.13
Посты: 38
|
в Игре карантин на нападения 5 суток.
Какой карантин?! На меня сейчас katran идет с атакой. Не работает ваш карантин.
|
|
|
Shu®Mu®
КонтрАдмирал
Возраст: 55
: Kiev,Ukraine
С нами с 06.04.04
Посты: 17999
|
трактат такой же товар как и ресурсы, дайте возможность купить /продать трактаты
|
|
|
NemoRW
новичок
С нами с 30.10.13
Посты: 2
|
На ринку потрібні стрілочки біля повзунків для точного виставлення кількості ресурсів. Бо зараз неможливо виставити пересуванням повзунка наприклад 1000 ресурсів: або 998, або 1004.
|
|
|
overdie-X
ефрейтор
С нами с 17.10.13
Посты: 50
|
ты, перфекционист, смирись с этим
|
|
|
DrearyManx3
новичок
Возраст: 36
С нами с 26.10.13
Посты: 38
|
А я поддерживаю. Меня тоже бесит игратся ползунком.
|
|
|