Форумы Серверы Суспільство
Игры Серверы VBIOS General Soft & Hard Увлечения А поговорить... Культура Полезная информация Межигір'я Чат

  1 из 2 Все12
Пользователь Сообщение: Моральність військ.        (Тема#76282)
znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
24.11.13 13:47 Ukraine #1651959
Як на мене, ця система обмежень - хороша ідея, але дуже сира і потребує додаткових корекцій. Гра перетворилась у чисте фермерство - після одного походу, війська вже геть дохлі і ледве плентаються. Це не правильно. Можна обмежити кількість атак одного і того самого гравця, можна зменшувати силу атаки, але швидкість і мобільність військ - це вже занадто. Тоді постає питання - а навіщо тоді взагалі армія? А займатись читстокровним фермерством і постійно шукати недостаючі ресурси по ринку - це вже не гра, тобто не та гра, за ради якої я тут зареєструвався. Прошу переглянути політику моральності якомога швидше.

Отредактировано znechulyvach 24.11.13 13:47. Причина редактирования: Причина не указана.
medicus 
Главскот
medicus
С нами с 29.10.13
Посты: 60
24.11.13 13:53 [Re: znechulyvach] Ukraine #1651962
підтримую таку пропозицію на 100 %!
znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
24.11.13 14:44 [Re: medicus] Ukraine #1651980
В догонку - наприклад я хочу провірити ворога на чисельність і розміщення його військ і посилаю туди невеличкий загін - це ж не напад, а розвід-група, але всеодно МОРАЛЬНІСТЬ (пі) ВСІХ МОЇХ ВІЙСЬК ПАДАЄ! Це розумно? (м'яко кажучи). І таких ньюансів ще багато. Перед тим як вводити такі обмеження треба все гарно-гарно продумати. ІМХО.
P.S Із збільшеням таких нововведень, будете мати обернено пропорційну втрату активних гравців.
znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
24.11.13 15:54 [Re: znechulyvach] Ukraine #1651991
І ще один з "плюсів" вашого нововведення - якщо раніше я ходив по неактивах на значні відстані, стараючись не відбивати охоти до грання у меншорейтових але активних гравців, то тепер буду ходити по всіх, хто найближче розташований і в гробу я бачив таку моральність.....
кенг 
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
24.11.13 19:01 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652048
+ есть два предложенияч по поводу морали как виход)
1) увеличение морали защет дефа на болие слабом противнике...
2) но более главное возможность без штрафі ходить на более меньшего противника которий зазіхнувся на мое добро)
WER 
доктор-самоучка
WER
С нами с 19.06.09
Посты: 4154
24.11.13 19:28 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652062
  • znechulyvach :

P.S Із збільшеням таких нововведень, будете мати обернено пропорційну втрату активних гравців.

Вот она правда! Я говорил что общество лучше своей простотой...
znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
24.11.13 19:40 [Re: кенг] Ukraine #1652070
  • кенг :

2) но более главное возможность без штрафі ходить на более меньшего противника которий зазіхнувся на мое добро)

я ще ні разу не зустрічав такого прецеденту )) Думаю і не скоро зустріну )))
кенг 
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
24.11.13 20:18 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652088
в сеспільстві було
WER 
доктор-самоучка
WER
С нами с 19.06.09
Посты: 4154
24.11.13 20:32 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652093
ключевое слово "зазіхнувся" ))

ЗЫ: кенг, хороший суржик))
Silbury 
новичок
Silbury
С нами с 28.10.13
Посты: 33
24.11.13 21:30 [Re: WER] Ukraine #1652120
Пропоную дещо переглянути в тій системі моралі:

1. Можливість відновлення моралі окрім часу. (окрема будівля або відіслати війська на прощу =)) до якогось спеціального міста)
2. Щоб мораль поширювалася лише на ту частину військ, котра веде бій. А не на усю армію. Пішли 10% військ, повернулися з 1% моралі... А загальна мораль впала лише до 90%
3. Встановити мінімальний рівень моралі - 60%. Щоб армія була завжди дієздатна, але зі штрафом 30% до сили.

Ну от такі пропозиції....

znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
24.11.13 21:57 [Re: Silbury] Ukraine #1652142
Та там все, пі, треба переглядати! Ще більш тупішої видумки я не зустрічав! Хлопці, ви шо, обкурились коли це придумували?
кенг 
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
24.11.13 22:50 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652185
ні чого мені подобаеться))
shambig 
Suspilstvo.com
shambig
С нами с 25.12.09
Посты: 463
25.11.13 11:51 [Re: кенг] Ukraine #1652434
Вдосконалимо і дещо спростимо цю систему.

Щодо суспільства, там взагалі атакувати на 25% слабшого було просто не можна і все )) Чим це краще? Тут хоч можна якщо хочеш ))

Вплив на швидкість - заберемо.
Для розвідки заплановані шпигуни, тому війська втрачають мораль полюбому.

І ще кілька пунктів виконаємо для помякшення цієї системи обмежень.
кенг 
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
25.11.13 12:43 [Re: shambig] Ukraine #1652467

я мав на увазі в суспільстві можна було ходить на слабшого якщо він перший пришов у гості, можливо тут так зробити щоб невтрачати мораль?
наприклад до тебе прийшов злився, внього рейт упав а ти мститися йдеш і війська навпаки щоб збільшувати свої моральні якості їх втрачають)))
  • shambig :
Вдосконалимо і дещо спростимо цю систему.

Щодо суспільства, там взагалі атакувати на 25% слабшого було просто не можна і все )) Чим це краще? Тут хоч можна якщо хочеш ))

Вплив на швидкість - заберемо.
Для розвідки заплановані шпигуни, тому війська втрачають мораль полюбому.

І ще кілька пунктів виконаємо для помякшення цієї системи обмежень.

кенг 
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
25.11.13 22:39 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652817
  • znechulyvach :
Як на мене, ця система обмежень - хороша ідея, але дуже сира і потребує додаткових корекцій.

  • цитата:

Та там все, пі, треба переглядати! Ще більш тупішої видумки я не зустрічав! Хлопці, ви шо, обкурились коли це придумували?

както ви господа противоречите друг другу))))
yu972 
ефрейтор
С нами с 23.10.11
Посты: 69
25.11.13 23:32 [Re: кенг] Ukraine #1652857
Як на мене, під час походу в обидві сторони війська не повинні втрачати моральність. Моральність повинна втрачатись тільки під час бою і грабунку.
А ще краще на певний відсоток за бій, не залежно скільки раундів він тривав, і + якийсь відсоток за кожен раунд грабунку
Сучасна система ще більше відбиває бажання робити дальні набіги.
Оскільки, Межигір'я, на відміну від Суспільства, не дає можливості перенесення міст, то гравці в центрі будуть мають певну перевагу над гравцями на краю карти, яка тільки збільшиться
кенг 
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
25.11.13 23:45 [Re: yu972] Ukraine #1652864
якщо не зроблять глобус))))
medicus 
Главскот
medicus
С нами с 29.10.13
Посты: 60
26.11.13 08:19 [Re: кенг] Ukraine #1652927
прикольна,і причому потрібна,ідея з глобусом!!!!!!!!!
znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
26.11.13 11:17 [Re: кенг] Ukraine #1652983
  • кенг :
  • znechulyvach :
Як на мене, ця система обмежень - хороша ідея, але дуже сира і потребує додаткових корекцій.

  • цитата:

Та там все, пі, треба переглядати! Ще більш тупішої видумки я не зустрічав! Хлопці, ви шо, обкурились коли це придумували?

както ви господа противоречите друг другу))))


Це Кенг було спочатку перше враження на нововведення, а потім емоції, які виникли після всього на всього 10-ти годин грання по новим правилам. От і все

Отредактировано znechulyvach 26.11.13 11:25. Причина редактирования: Причина не указана.
znechulyvach 
капитан
znechulyvach
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
26.11.13 11:24 [Re: znechulyvach] Ukraine #1652986
Але бачиш, кіпішнув, і моментом все зробилось. А якби по флегматичному пояснювали розробникам, з культурними вставками, що це не до продумані зміни, то ще б 2 міс чекали поправок. Shambig, вибачай друже за різку критику і тон, але так іноді треба, щоб швидше думалось і вирішувалось питання. Нічого особистого
P.S. після корекцій стало комфортно грати.
  1 из 2 Все12
Icon Legend Права Настройки темы
Распечатать тему


1138 Просмотры
Реклама
623 сейчас в онлайне
0 пользователей () и 0 скрытых, а также 623 гостей сейчас онлайн.
VBIOS Version 3.0 FINAL | ©1999-2024
Execution time: 0.412 seconds.   Total Queries: 79   Zlib сжатие вкл.
All times are (GMT+3). Current time is 09:35
Top