Пользователь |
Сообщение: Моральність військ. (Тема#76282) |
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
Як на мене, ця система обмежень - хороша ідея, але дуже сира і потребує додаткових корекцій. Гра перетворилась у чисте фермерство - після одного походу, війська вже геть дохлі і ледве плентаються. Це не правильно. Можна обмежити кількість атак одного і того самого гравця, можна зменшувати силу атаки, але швидкість і мобільність військ - це вже занадто. Тоді постає питання - а навіщо тоді взагалі армія? А займатись читстокровним фермерством і постійно шукати недостаючі ресурси по ринку - це вже не гра, тобто не та гра, за ради якої я тут зареєструвався. Прошу переглянути політику моральності якомога швидше.
Отредактировано znechulyvach 24.11.13 13:47. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
medicus
Главскот
С нами с 29.10.13
Посты: 60
|
підтримую таку пропозицію на 100 %!
|
|
|
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
В догонку - наприклад я хочу провірити ворога на чисельність і розміщення його військ і посилаю туди невеличкий загін - це ж не напад, а розвід-група, але всеодно МОРАЛЬНІСТЬ (пі) ВСІХ МОЇХ ВІЙСЬК ПАДАЄ! Це розумно? (м'яко кажучи). І таких ньюансів ще багато. Перед тим як вводити такі обмеження треба все гарно-гарно продумати. ІМХО.
P.S Із збільшеням таких нововведень, будете мати обернено пропорційну втрату активних гравців.
|
|
|
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
І ще один з "плюсів" вашого нововведення - якщо раніше я ходив по неактивах на значні відстані, стараючись не відбивати охоти до грання у меншорейтових але активних гравців, то тепер буду ходити по всіх, хто найближче розташований і в гробу я бачив таку моральність.....
|
|
|
кенг
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
|
+ есть два предложенияч по поводу морали как виход)
1) увеличение морали защет дефа на болие слабом противнике...
2) но более главное возможность без штрафі ходить на более меньшего противника которий зазіхнувся на мое добро)
|
|
|
WER
доктор-самоучка
С нами с 19.06.09
Посты: 4154
|
P.S Із збільшеням таких нововведень, будете мати обернено пропорційну втрату активних гравців.
Вот она правда! Я говорил что общество лучше своей простотой...
|
|
|
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
2) но более главное возможность без штрафі ходить на более меньшего противника которий зазіхнувся на мое добро)
я ще ні разу не зустрічав такого прецеденту )) Думаю і не скоро зустріну )))
|
|
|
кенг
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
|
|
|
WER
доктор-самоучка
С нами с 19.06.09
Посты: 4154
|
ключевое слово "зазіхнувся" ))
ЗЫ: кенг, хороший суржик))
|
|
|
Silbury
новичок
С нами с 28.10.13
Посты: 33
|
Пропоную дещо переглянути в тій системі моралі:
1. Можливість відновлення моралі окрім часу. (окрема будівля або відіслати війська на прощу =)) до якогось спеціального міста)
2. Щоб мораль поширювалася лише на ту частину військ, котра веде бій. А не на усю армію. Пішли 10% військ, повернулися з 1% моралі... А загальна мораль впала лише до 90%
3. Встановити мінімальний рівень моралі - 60%. Щоб армія була завжди дієздатна, але зі штрафом 30% до сили.
Ну от такі пропозиції....
|
|
|
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
Та там все, пі, треба переглядати! Ще більш тупішої видумки я не зустрічав! Хлопці, ви шо, обкурились коли це придумували?
|
|
|
кенг
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
|
ні чого мені подобаеться))
|
|
|
shambig
Suspilstvo.com
С нами с 25.12.09
Посты: 463
|
Вдосконалимо і дещо спростимо цю систему.
Щодо суспільства, там взагалі атакувати на 25% слабшого було просто не можна і все )) Чим це краще? Тут хоч можна якщо хочеш ))
Вплив на швидкість - заберемо.
Для розвідки заплановані шпигуни, тому війська втрачають мораль полюбому.
І ще кілька пунктів виконаємо для помякшення цієї системи обмежень.
|
|
|
кенг
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
|
я мав на увазі в суспільстві можна було ходить на слабшого якщо він перший пришов у гості, можливо тут так зробити щоб невтрачати мораль?
наприклад до тебе прийшов злився, внього рейт упав а ти мститися йдеш і війська навпаки щоб збільшувати свої моральні якості їх втрачають)))
Вдосконалимо і дещо спростимо цю систему.
Щодо суспільства, там взагалі атакувати на 25% слабшого було просто не можна і все )) Чим це краще? Тут хоч можна якщо хочеш ))
Вплив на швидкість - заберемо.
Для розвідки заплановані шпигуни, тому війська втрачають мораль полюбому.
І ще кілька пунктів виконаємо для помякшення цієї системи обмежень.
|
|
|
кенг
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
|
Як на мене, ця система обмежень - хороша ідея, але дуже сира і потребує додаткових корекцій.
Та там все, пі, треба переглядати! Ще більш тупішої видумки я не зустрічав! Хлопці, ви шо, обкурились коли це придумували?
както ви господа противоречите друг другу))))
|
|
|
yu972
ефрейтор
С нами с 23.10.11
Посты: 69
|
Як на мене, під час походу в обидві сторони війська не повинні втрачати моральність. Моральність повинна втрачатись тільки під час бою і грабунку.
А ще краще на певний відсоток за бій, не залежно скільки раундів він тривав, і + якийсь відсоток за кожен раунд грабунку
Сучасна система ще більше відбиває бажання робити дальні набіги.
Оскільки, Межигір'я, на відміну від Суспільства, не дає можливості перенесення міст, то гравці в центрі будуть мають певну перевагу над гравцями на краю карти, яка тільки збільшиться
|
|
|
кенг
мадiратор
Возраст: 46
С нами с 13.04.11
Посты: 967
|
якщо не зроблять глобус))))
|
|
|
medicus
Главскот
С нами с 29.10.13
Посты: 60
|
прикольна,і причому потрібна,ідея з глобусом!!!!!!!!!
|
|
|
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
Як на мене, ця система обмежень - хороша ідея, але дуже сира і потребує додаткових корекцій.
Та там все, пі, треба переглядати! Ще більш тупішої видумки я не зустрічав! Хлопці, ви шо, обкурились коли це придумували?
както ви господа противоречите друг другу))))
Це Кенг було спочатку перше враження на нововведення, а потім емоції, які виникли після всього на всього 10-ти годин грання по новим правилам. От і все
Отредактировано znechulyvach 26.11.13 11:25. Причина редактирования: Причина не указана.
|
|
|
znechulyvach
капитан
Возраст: 48
: Івано-Франківськ
С нами с 05.10.08
Посты: 566
|
Але бачиш, кіпішнув, і моментом все зробилось. А якби по флегматичному пояснювали розробникам, з культурними вставками, що це не до продумані зміни, то ще б 2 міс чекали поправок. Shambig, вибачай друже за різку критику і тон, але так іноді треба, щоб швидше думалось і вирішувалось питання. Нічого особистого
P.S. після корекцій стало комфортно грати.
|
|
|