имр-2 - я думал это устаревшая техника (сотрудник, 20 лет назад на такой в армии отслужил), у финов сегодня в видео такое увидел, очень похоже на БМР-2 (или российский Вепрь)
имр-2 - я думал это устаревшая техника (сотрудник, 20 лет назад на такой в армии отслужил), у финов сегодня в видео такое увидел, очень похоже на БМР-2 (или российский Вепрь)
Танки, БТРы могут устареть и не соответствовать реалиям, а ИМР, БМР скорее старые, чем устаревшие Им же не воевать, а разведку проводить (ИМР) и территорию от мин очищать (БМР)
Міністр оборони України Андрій Таран сьогодні підписав наказ про прийняття на озброєння берегового ракетного комплексу «Нептун».
Документом визначено основні тактико-технічні характеристики берегового ракетного комплексу 360МЦ, технічні умови та загальні вимоги до комплексу.
Британці розгортають на одному з наших суднобудівних заводів виробництво своїх сучасних швидкохідних ракетних катерів.
Відомі їх загальні характеристики (деталі, ясна річ, тримають в таємниці) – довжина 50 метрів, водотоннажність 400 тонн, швидкість 45 вузлів (!),
Основне озброєння складається з восьми протикорабельних ракет.
По суті, це невеликий корвет.
Питання фінансування теж ніби як вирішене – британська сторона готова надати Україні 1 000 000 000 фунтів стерлінгів.
На командувача ВМСУ тиснуть зверху з метою змусити відмовитися від британської пропозиції. ukrmilitary_Link
Отредактировано Zet_replicator 05.09.20 11:01. Причина редактирования: Причина не указана.
Тривають випробування турецького БПЛА Akinci TIHA – нещодавно наші турецькі колеги перевірили швидкість та висоту польоту цього ударного безпілотника.
Нагадаємо, що в небо його підіймають українські двигуни виробництва «Івченко-Прогрес»
Bayraktar AKINCI TİHA Yьksek İrtifa ve Yьksek Hız Testi
Отредактировано Zet_replicator 09.09.20 00:55. Причина редактирования: Причина не указана.
Вечером в Харьковской области произошла авиационная катастрофа самолета Ан-26 (б / н 76) Воздушных Сил ВС.
Самолет разбился при заходе на посадку. Кроме экипажа, на борту самолета находились курсанты Харьковского университета Воздушных Сил ВС Украины.
Есть погибшие и травмированные.
Жахлива трагедія під Чугуєвим. Розбився Ан-26 (б/н 76) Повітряних Сил ЗСУ.
На борту були наші військові льотчики та молоді курсанти.
Є важко поранені.
Велика втрата.
Вічна пам'ять усім загиблим...
Одужання пораненим.
Слідчі ДБР розпочали досудове розслідування у зв'язку з падінням військового літака АН-26 Повітряних Сил ЗСУ на Харківщині за фактом порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки (ст. 416 КК України).
За попередньою інформацією, 25 вересня 2020 року близько 20:50 на автошляху Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час здійснення планових навчальних польотів впав та загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродром військової частини в м. Чугуєві Харківської області. На борту літака перебувало 20 курсантів Харківського університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба та 7 військовослужбовців військової частини.
25 осіб загинули, 2 особи вижили: 1 особа у середньому стані, 1 особа у надважкому стані.
З метою координації дій на місце події виїхало керівництво Державного бюро розслідувань, Офісу Генерального прокурора, Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, Національної поліції України.
Проведено невідкладні слідчі (розшукові) дії, а саме:
огляд місця події за участю спеціалістів;
виїмка необхідної документації;
допити свідків;
призначення необхідних судових експертиз.
З метою встановлення причин та обставин катастрофи створено спільну комісію з числа спеціалістів Міністерства юстиції України, а саме спеціалістів Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, Харківського НДІ судових експертиз імені заслуженого професора М.С. Бокаріуса, Державного підприємства обслуговування повітряного руху України «Украерорух», Державного підприємства «Антонов», Головної інспекції Міністерства оборони України, слідчих Державного бюро розслідувань та прокурорів Офісу Генерального прокурора.
Перевіряються такі версії слідства:
катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;
катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;
неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.
Наразі встановлюються усі обставини катастрофи.
Розслідування перебуває на контролі керівництва Державного бюро розслідувань
"...в літак, якому вже 43 роки, і який виявляється, мав бути на капітальному ремонті до 1 жовтня, садять курсантів з метою навчально-тренувального польоту не вдень, а чомусь між восьмою та дев‘ятою годиною вечора... І кощунство спецслужб, які одразу зробили спроби заяв щодо можливого теракту. Все життя в цій країні по-суті, один жахливий теракт на всіх рівнях. Бо, щоб Зекономити на пальному понад два десятки курсантів усіх скопом (замість кількох літаків) садять на один грьобаний старий борт, де навіть ніхто не подбав про парашути на випадок аварійної ситуації. Літак тричі заходив на посадку, і пілот повідомляв про несправність лівого двигуна, і за цей час всі ці діти могли б скористатися парашутами... Якби, звичайно, вони були б комусь потрібними у цій країні, де влада витрачає мільярди на свої державні дачі та фешенебельні літаки, якими літає до теплого узбережжя..." (с) Lyudmila Semenyuk facebook
Отредактировано Zet_replicator 26.09.20 13:03. Причина редактирования: Причина не указана.
Дмитро Золотухін
14 год ·
ДОПОЛНЯЕТСЯ!
Так... Ну, что... Помянули погибших. Помолились... И за OSINT-работу. Впереди ночь и выходные.
По всей видимости, речь идет о модификации Ан-26 - Ан26Ш.
Учебный самолёт для первичной подготовки штурманов. Построено 36 машин, поставлялись в штурманские училища ВВС СССР. Хотя, сколько их было в Украине, и сколько из них за время войны были подданы модификациям, и каким именно - это установить довольно сложно.
Хоть это и не бампер на машине поменять - тем не менее, 410-й завод ремонтировал эти борты достаточно интенсивно.
Бортовой номер - 76 Жёлтый. Споттеры фиксируют его в аэропорту Чугуева, как минимум с 2009-го года, хотя я еще далеко не все источники отсмотрел.
Среди прочих задач, борт производил летную практику штурманов старших курсов летного факультета ХУПС (Харківський університет повітряних сил).
Пытаюсь установить 1) общий налет часов; 2) последние большие ремонты и закупки; 3) участие в боевых действиях.
Очень беспокоит тот факт, что за бортами военной части А-4104 пристально следили наши заклятые друзья из ГРУ МО РФ (пруф - https://diana-mihailova.livejournal.com/131985.html;https://diana-mihailova.livejournal.com/95556.html).
Они были в курсе, какой борт пошел на ремонт, а каком присвоено имя Дмитрия Майбороды.
Вот и сегодня, буквально, через пару часов после катастрофы они уже собрали полную картину - https://diana-mihailova.livejournal.com/5494041.html
Напомню, что "диана-михайлова" это именно тот ресурс, который первым сообщал и выкладывал видосы с мест уничтожения украинских бортов в Ливии. А также распространял фейковые фотографии начапарата Баканова - лейтенанта Анны Кучук.
UPDATE (ВАЖЛИВО!): Судячи з цього повідомлення, даний борт міг використовуватися для підготовки фахівців повітряної розвідки - https://gur.gov.ua/.../tryvaie-planovyi-remont...
Це, зокрема, може пояснювати надмірну зацікавленість "діани-міхайлової" до зазначеної військової частини. (с) Дмитро Золотухін -facebook
Літак Ан-26Ш, серійний номер 56-08, бортовий знак 76, який зазнав катастрофи 26 вересня 2020 року, був побудований 21 жовтня 1977 року на Київському авіаційному заводі (нині входить до складу ДП “АНТОНОВ”).
Літак експлуатувався авіацією ПС ЗС України. Виконав близько 5770 польотів.
На літаку було проведено 2 капітальних ремонти, останній з яких – в 1996 році.
У серпні 2020 року проводились роботи по дослідженню технічного стану літака за участю спеціалістів ДП „АНТОНОВ” на базі в/ч А4101, м. Чугуїв. У результаті літаку було встановлено призначений термін служби 44 роки та 8 місяців (до 21.06.2022р.) та термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30.07.2022).
Спеціалістами ПАТ „Мотор Січ” термін служби лівого двигуна до чергового капремонту був подовжений до 5 червня 2021 року.
Календарний термін служби правого двигуна був подовжений до 11 жовтня 2020 року.
Фахівці ДП „АНТОНОВ” готові взяти участь у встановленні причин катастрофи Ан-26Ш.
Висловлюємо щирі співчуття родинам загиблих. Світла пам’ять тим, хто назавжди лишився в небі! Вічний політ…
(с) Antonov Company 41 хв·facebook