Трошки нагадаю хронологію. А то в багатьох "на радостях" пам'ять відмовляє.
.
В 2016 года в Харькове разработали улучшенный аналог советского "Града" - РСЗО "Верба". Машину разработали специалисты КБ Морозова
В 2017 году начались испытания.
20 февраля 2019-го года поступила официальная информация о серийном производство.
8 ноября 2019 она была принята на вооружение ЗСУ
(c) Роман Донік - Roman Donik
Отредактировано Zet_replicator 16.09.21 13:22. Причина редактирования: Причина не указана.
"Штурм-СМ" від ДККБ "Луч" пішов на вогневі випробування ще у 2020 році
ДККБ "Луч" планує завершити державні випробування самохідного протитанкового комплексу "Штурм-СМ" у 2022 році.
Проте це більше залежить від узгодження державного оборонного замовлення на наступний рік. Про це в інтерв’ю Defense Express розповів очільник ДККБ "Луч" Олег Коростельов.
Загалом комплекс "Штурм-СМ", хоча і проходить під шифром "модернізація", фактично є абсолютно новою зброєю, якого з радянським "Штурм-С" ріднить лише шасі МТ-ЛБ.
Зокрема ракету 9М114 "Кокон" з радіокомандним принципом наведення замінила РК-2П від ДККБ "Луч", яка наводиться у "лазерній тропі". Нова ракета має тандемну бойову частину, а не звичайну, як у "Коконі" та має дальність до 7 км проти 6 км.
У "Штурм-СМ" повністю замінений прицільний комплекс - мова йде про встановлення станції ОПСН-І від "Ізюмського приладобудівного заводу", яка має телевізійний, тепловізійний та лазерний канал, лазерний далекомір та потужну майже 20-кратну оптику, що дозволяє виявляти противника на відстані понад 11 кілометрів.
Також була змінена і вся система управління вогнем, яка навіть відрізняється від рішень на звичайному "Бар’єрі". Бо нове програмне забезпечення дозволило реалізувати автосупроводження цілей і тепер оператору необхідно лише зафіксувати ціль у перехресті перед пуском, а не супроводжувати її до знищення "руками".
(с) Vasyl Chechel
Я майже місяць ношу нові зимні бєрци Талан.
Що правда не в польових умовах, а у місті. Тому не можу зробити остаточний висновок. Я не укладав у них парашют, а тому не знаю, як буде вести себе носок та матеріал на взльотці при терті об бетон чи асфальт.
З попередніх вражень - я ходжу в літній шкарпетці і не мерзну, а отже в зимній буде ок.
Легко знімати і взувати, на відміну від попередніх.
Другий гачок з гори не зручно застібається, бо через кут спрямування гачка важко швидко протягнути шнурок і зробити це автоматично та навпомацки.
Найголовніше. Це найменш слизькі бєрци чи трекінгове взуття у моєму житті. Вони взагалі майже не ковзають. Навіть по суцільному голольоду. Це якась магія. Я вражений.
Остаточні висновки зроблю на прикінці зими.
P. S. Цих бєрц у військах ще немає. Я ношу пробні, чорного кольору, у війська, якщо підуть, буде олива.
(с) Myroslav Hai