Уже многие слышали, что за некоторое время до начала перемирия, бойцы на фронте "нанесли ураження" по противнику, который готовился перед самым перемирием обстрелять наши позиции. Отработали по нескольким целям, где по оперативной информации, проходило сосредоточение техники, артиллерии и личного состава. Сейчас уже есть подтвержденные данные по уничтоженной технике противника. И судя по цифрам, они реально готовили какую-то гадость. Были уничтожены 22-25 военных грузовиков (красиво стали, кучно и попали то ли в бочку с топливом, то ли в заправщик), 2 бэхи, 2 МТЛБ и затесавшаяся "стрела 10". Что там было прицеплено к машинам тоже пока уточняется. По живой силе точных данных нет, но россияне на своих ресурсах, по горячим следам, писали, что около 20 убитых и около 150 раненых (!!!) "мирных жителей".
Уже многие слышали, что за некоторое время до начала перемирия, бойцы на фронте "нанесли ураження" по противнику, который готовился перед самым перемирием обстрелять наши позиции. Отработали по нескольким целям, где по оперативной информации, проходило сосредоточение техники, артиллерии и личного состава. Сейчас уже есть подтвержденные данные по уничтоженной технике противника. И судя по цифрам, они реально готовили какую-то гадость. Были уничтожены 22-25 военных грузовиков (красиво стали, кучно и попали то ли в бочку с топливом, то ли в заправщик), 2 бэхи, 2 МТЛБ и затесавшаяся "стрела 10". Что там было прицеплено к машинам тоже пока уточняется. По живой силе точных данных нет, но россияне на своих ресурсах, по горячим следам, писали, что около 20 убитых и около 150 раненых (!!!) "мирных жителей".
Власне відбувається те, чого всі боялись, фінальний аккорд від Юрій Луценко - таки добити УСР і слідство і процесуальне керівництво по справам Майдану. Прибрати Олексія Донського, інших процкерів, які вболівають за справи, і слухняними руками добити і ті справи, які вже в суді, і ті, які ще на стадії досудового розслідування. Одним наказом.
Ті, хто слідкує за справами Майдану, відвідує засідання, можуть дуже чітко розрізнити справи, де прокурори дійсно працюють, а де - відбувають номер.
Так от в усіх справах, які Луценко декілька роіків тому забрав у ДСР в т.з. управління Басова - це неявки, запізнення, відсутність позиції в судах, потурання затягуванню справ, неспроможність за декілька років з'ясувати, що обвинувачений помер і надати суду докази і т.д. Жодна справа, представлена цим управлінням не те що не завершилась, але і не РОЗПОЧАЛАСЬ! Тобто не відбулось навіть підготовчого засідання.
Виключення - справа Добровольського, яка ще за існування ДСР почала розглядатись в Подільському суді, але потім і її розгляд завмер не без допомоги прокурора...
У відділі процкерів під началом Донського також є свої шкідники - нещодавно писали, що прокурор Ніколаєв, якого потерпілі вже декілька років вимагають відсторонити від участі від справ через злив інформації стороні захисту і самі прокурори писали на нього скаргу, зриває засідання у справах Майдану і взагалі хоче відмовитись від обвинувачення.
Тобто від того ХТО представляє обвинувачення в суді, .Хто здійснює процесуальне керівництво на етапі досудового розслідування дуже багато залежить. Тепер як бачимо усунення від керування процкерами Донського і інших прокурорів, які реально працювали, говорить про те, що Луценко вже перестав соромитись і у відкриту зливає справи. І очевидно, що ці дії повністю узгоджені із першим заступником - Сергій Кізь. Який очевидно, що лишається і після зміни Генерального.
Генеральний прокурор України Юрій Луценко 8 серпня підписав наказ №39 про ліквідацію у структурі та штатному розписі управління спеціальних розслідувань Генеральної прокуратури України відділу криміналістичного супроводження досудового розслідування та інформаційно-аналітичної роботи.
Відповідно до наказу буде створено Управління організації та процесуального керівництва у кримінальних провадженнях про злочини спеціальної категорії.
Як розповів Громадському начальник управління спеціальних розслідувань ГПУ Сергій Горбатюк, у новоствореному управлінні не буде нинішнього керівника групи прокурорів управління спецрозслідувань ГПУ Олексія Донського. Натомість заступник Генпрокурора Сергій Кізь планує призначити на керівні посади в управління підконтрольних йому людей, які не займалися справами Майдану.
«Це руйнує існуючий налагоджений механізм розслідування і призведе не тільки до затягування, а і до нищення розслідувань. То все поступові кроки для цього. Спочатку Луценко ліквідував департамент, розділивши слідчих і прокурорів. Тепер виведе з керівництва Донського і мене чи когось з наших прокурорів та слідчих не призначить. А потім можна впливати на ці розслідування як завгодно. Крім того, рухатися ті провадження не будуть», — зазначив Горбатюк.
У ГПУ слова Горбатюка заперечують.
«Сергій Горбатюк зливає документи. Де результати роботи? Для Генерального прокурора України Юрія Луценка завершення розслідування щодо справ Майдану є терміновим. Луценко добився вироку Януковича. Чому Горбатюк не почав процедуру заочного засудження Кусюка? (Сергій Кусюк — ексберкутівець, що втік до Росії, керував штурмом Майдану у грудні 2013 року — ред)» — прокоментувала Громадському прес-секретарка Генпрокурора Лариса Сарган.
Нагадаємо, у червні цього року ГПУ вже ініціювала створення управління організації та процесуального керівництва у кримінальних провадженнях спеціальної категорії. Тобто управління прокурорів, які б здійснювали процесуальне керівництво над розслідуванням справ Майдану та представляли державне обвинувачення у суді. Про це йшлося у відповідному наказі №28. Тоді об’єднання адвокатів у справах Майдану «Адвокатська дорадча група» назвали це рішення Генпрокурора Луценка «першим кроком для доведення до логічного завершення та вироків розслідувань у справах Майдану». Але через п’ять днів цей наказ скасували.
Усі злочини, скоєні під час Революції Гідності, умовно об'єднані в одну велику «Справу Майдану», яка нараховує 89 кримінальних проваджень. У них, зокрема, розслідують вбивство 91 людини (78 мітингувальників та 13 силовиків).
3 лютого 2019 року генеральний прокурор Юрій Луценко заявив, що ГПУ завершила досудове слідство щодо винних у розстрілах на Майдані.
Адвокатка родин Героїв Небесної сотні Євгенія Закревська заперечила цю інформацію. Заяву Луценка Закревська назвала спробою згорнути розслідування.
hromadske.ua/posts/gpu-rujnuye-mehanizm-rozsliduvannya-sprav-majdanu-gorbatyuk
"Благодаря слаженным и четким действиям, а в операции участвовало всего 35 человек, группам удалось практически полностью уничтожили базу террористов и всю технику находящуюся там. А список, ой, какой немалый: зенитно-ракетный комплекс "Стрела-10", КШМ - командно-штабная машина, БМП - 2 шт., грузовики "УРАЛ" - 6 шт уничтожено, 5 шт подбито. Грузовики "КАМАЗ" - 4 шт уничтожено, 1 шт подбито. Грузовой кран, армейский джип. Потери личного состава у террористов составили около: 20 человек убитыми, 11 человек ранеными"
Отредактировано CJlOH 22.08.19 14:12. Причина редактирования: Причина не указана.
ВРУ проголосувала за проект Закону про внесення змін до статті 80 Конституції України (щодо недоторканності народних депутатів України)http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66337
с**а - це пздц. Тепер гарантовано мавпи з ВРУ будуть голосувати за все, що їм накажуть. Бо найчесніший міністр і накращий друг в СБУ справи матимуть на всіх. Ще зараз НАБУ і САП покращать - і всьо, Лукашенко плакати від заздрості буде.
шо? при чому більшість до депутатської незалежності?
он уже перший прокинувся:
ЗЕЛЕНСКОГО УПРЕКНУЛИ В ПОПЫТКЕ УЗУРПИРОВАТЬ ВЛАСТЬ
Глава парламентской фракции "Голосу" Сергей Рахманин упрекнул президента Владимира Зеленского в узурпации власти
Об этом он сказал на заседании Рады во вторник, передает "ДС".
"Возможно, я невнимательно читал предвыборную программу Зеленского, но я не помню, чтобы он обещал увеличивать свои полномочия. Если вы посмотрите на некоторые изменения - конституционные и законодательные, то он собирается подчинить себе все силовые структуры. Начиная с Нацгвардии и заканчивая возможностью создавать в неограниченном количестве регуляторные органы", - высказался депутат.
он ще думка директора Харківської правозахисної групи
http://khpg.org/index.php?id=1567507570 Слуги народу чи раби популізму?
1 вересня вранці побачив список законопроектів, внесених 29–30 серпня на розгляд новообраного парламенту, я нарахував 318, почав вибірково переглядати і дуже засмутився. Я не очікував, що буде так погано, і тому хочу поділитися своїм здивуванням.
Президентом внесено 20 законопроектів, в тому числі 8 – зміни до Конституції України. Депутатами фракції СН внесено 66 законопроектів. Ми вже звикли, що законопроекти обговорюються в експертному колі за участю громадських експертів, змінюються, доповнюються і тільки потім подаються на розгляд парламенту. Нічого подібного зараз немає, ніякого обговорення не було. Тексти законопроектів навіть не були опубліковані. Звідки така самовпевненість? Невже все зроблено бездоганно?
Навіть побіжний огляд законопроектів викликає низку запитань. Вражає фрагментарність і цілковита відсутність системного розгляду у деяких сферах. Чому треба було вносити вісім законопроектів про зміни до Конституції? Чи не краще підготувати один, в якому усі ці зміни розглядалися б у комплексі та узгоджувалися? Конституцію не можна змінювати клаптиками.
Кримінальний процесуальний кодекс змінюється в декількох проектах, при цьому ці зміни точкові, і геть незрозуміло, чому вносяться саме ці зміни, а не інші. І таких прикладів фрагментарності можна навести ще багато.
Вражає й те, як почали розглядати законопроекти, – цілковите ігнорування Регламенту Верховної Ради. В перший же день роботи вже вночі був проголосований законопроект № 7203 про зміни до статті 80 Конституції України – щодо скасування депутатської недоторканності. Цьому передувало ухвалення законопроектом профільним парламентським Комітетом – з правової політики. Як сказала голова Комітету Ірина Венедиктова, комітет «запропонував Верховній Раді поданий Президентом України як невідкладний законопроект… прийняти як закон». Проте, за Регламентом, навіть скорочений термін подання альтернативних проектів, який становить 5 днів, не виконаний. Комітет не врахував зауваження Конституційного суду України й не розглянув відповідні зміни до чинних законів, які треба внести. Нащо такий поспіх? Складається враження, що й інші невідкладні закони про зміни до Конституції монобільшість проголосує так само швидко.
В ту ж ніч з 29 на 30 серпня Верховна Рада ухвалила ще кілька десятків (!) рішень, зокрема, скорочені строки розгляду законопроектів парламентськими Комітетами та терміни внесення альтернативних до них законопроектів. Проста і ясна логіка: нас більшість, нащо нам ваші альтернативи? Певен, що багато депутатів не прочитали проекти рішень, за які вони голосували.
Взагалі, якщо законопроекти про зміни до Конституції та інші законопроекти, пов’язані з ними, будуть ухвалені (а в цьому, здається, вже ніхто не сумнівається), то картина вимальовується така.
Депутат як вільна особистість із своїми переконаннями припиняє існувати. Він мусить увійти до якої-небудь фракції чи групи, якщо він самовисуванець або не обраний від політичної партії, яка увійшла до ВРУ за пропорційною системою. Якщо ж він обирався від певної політичної сили, то вже прив’язаний до неї, інакше втратить мандат. Депутат більше не зможе самостійно вносити законопроект, тепер це прерогатива лише певної групи депутатів (більшість членів парламентського Комітету чи група депутатів чисельністю більше, ніж найменша зареєстрована депутатська група). Тепер депутати будуть виконувати роль чистісіньких кнопкодавів, які виконують наказ лідерів фракції, а рішення будуть ухвалюватися декількома керівниками держави. Парламент стає суто технічним. На додаток, меншість навіть не зможе внести до розгляду постанову про скасування рішення парламенту, коли він припустився грубих процедурних помилок. Воістину б’ють і плакати не дають! До того ж, державне фінансування політичних партій обмежується тільки партіями, які потрапили до парламенту, – отже, іншим партіям залишається тільки без надії сподіватися. Про парламентаризм як основу демократії можна буде забути.
Президент перебирає на себе багато повноважень, які належать урядові, він забирає під свій контроль правоохоронні та антикорупційні органи, деякі з них, зокрема, ДБР та НАБУ, отримують нечувані повноваження. Контрольні функції парламенту багато в чому переходять до Президента. Якщо ж до цього додати, що обраний прем’єр є «командним гравцем» і запевняє, що буде виконувати всі накази Президента, то й уряд стає технічним.
Президент зазіхає на незалежність суду шляхом перегляду принципів та роботи Вищої ради правосуддя та Вищої кваліфікаційної комісії суддів. Громадськість відсунута від участі в Комісії з питань доброчесності та етики. Кількість суддів Верховного суду зменшується вдвічі, хоча вони зараз завалені судовими справами.
Пропонуються, звичайно, й позитивні зміни – скасовується адвокатська монополія, що покращить доступ до правосуддя, посилюються можливості сторони захисту в кримінальних справах, зокрема, повертається незалежна експертиза, яку прибрали 25 років тому тощо. Але позитив губиться у великому шарі негативних змін.
Хай живе прагматизм! Прості, ясні, чіткі рішення, ігнорування всього, що заважає. Якесь технократичне ставлення до всього, і, схоже, повна відсутність гуманітарного начала і розуміння, що складні проблеми простими шляхами вирішити не можна.
Люди колись одумуюються, так от можливість незалежної діяльності, вільного висловлення власної думки, позиції скасовуються, в той же час додаються можливості тиску. І це не тиск на якогось прибиральника, ВРУ - це єдиний законодавчий орган, законами регулюється все в цій країні. Раніше була система стримань і противаг між законодавчою, виконавчою і судової владою, зараз ця система свідомо руйнується для узурпації влади.
ЗІ: цікаво, шо там Лакімен пише /каже про "гідранта", "абсолютну владу" і т.д.