По проспекту і так світлофорів хватає. Тому кардинально цей світлофор для автомобілістів не змінить. Та й пішоходам треба пройти всього три смуги (але часто одна запаркована, тому 2). В той час надземний перехід пішоходам дасть значно більше зручності, особливо маломобільним. І загалом в тренді сучасного містобудування буде.
Стеклянный мостик Кличка, как ты там поживаешь? Тебя еще грузовиками испытывать после завершения строительства не начали? Ах да, строительство же еще не завершено...
А если серьезно, оцените какую прелесть сегодня обнародовали - за день до торжественного открытия недостроенного самостроя, был заключен договор об испытаниях моста после завершения строительства. https://dozorro.org/tender/UA-2019-06-03-001010-b#tender
Но фигли рисковать четырьмя нагруженными КрАЗами, как предусмотрено в договоре, если дешевле людей на мост загнать?
Чи любите ви дивитися на водні простори? Гуляти берегом? Відпочивати біля води? Звісно, так. У Києва є скарб, якого нема у багатьох міст. Цей скарб — наша ріка, Дніпро. Але чи тішить він нас, чи радує?
На правому березі ще є хоч якісь набережні, там є парк Наталка. А на лівому, біля Позняків та Березняків, де живуть сотні тисяч людей? Там край води — це непролазні хащі. Так не має бути.
Олександр Томазов хоче вдихнути життя в цей скарб — в набережну Дніпра між Позняками і Березняками. Поки — в міру скромних можливостей Громадського бюджету: зробити освітлення, пішохідний променад, велодоріжку. Щоб цей брилліант нарешті засяяв і почав приносити радість людям.
Для цього вам треба підтримати голосами два проекти Громадського бюджету:
Обидва проекти за крок до перемоги і мають всі шанси бути втіленими вже наступного року. Потрібна лише ваша підтримка. Якщо у вас залишилося мало голосів, підтримайте принаймні Другу чергу, №1791, цьому проекту підтримка найважливіша.
Стеклянный мостик Кличка, как ты там поживаешь? Тебя еще грузовиками испытывать после завершения строительства не начали? Ах да, строительство же еще не завершено...
А если серьезно, оцените какую прелесть сегодня обнародовали - за день до торжественного открытия недостроенного самостроя, был заключен договор об испытаниях моста после завершения строительства. https://dozorro.org/tender/UA-2019-06-03-001010-b#tender
Но фигли рисковать четырьмя нагруженными КрАЗами, как предусмотрено в договоре, если дешевле людей на мост загнать?
а Zet_replicator відредагував пост після моєї відповіді.
цитата:
Так так так...Кличко поганий давайте ще в Київ переобьремо аля зе2
Тут конкретно про цей випадок, і конкретно ця ситуація, коли міст офіційно і неофіційно відкрили, по ньому ходить і стрибає величезна кількість людей, а виявляється, що формально він ще не зданий і не тестувався. Ну зашибісь, чо. Треба щоб він завалився з чисельними жертвами, тоді мер точно буде андон, а зараз ще, вродє, нічо, так?
Або круто, коли багатообіцяні веломаршрути Києвом так і не з’явились, прозпиляні неодноразово гроші на створення планів і проектів, а далі тиша. Хто більше цікавиться розвитком міста може обґрунтовано ще більше гамна на мера накидати.
6APMALEU угорел по хардору
: Киев
С нами с 08.01.09
Посты: 9765
25 июня судья Окружного административного суда Киева Олеся Чудак удовлетворила иск ряда общественных организаций о признании незаконным переименования двух киевских проспектов в честь руководителей национально-освободительной борьбы середины XX века Степана Бандеры и Романа Шухевича. Запись оглашения резолютивной части решения разместил в Facebook адвокат Дмитрий Беловчук.
Больше читайте тут: https://gordonua.com/news/politics/sud-otmenil-pereimenovanie-prospektov-v-kieve-v-chest-bandery-i-s...